maandag 30 januari 2017

Een Foepie als tijger...


Geen Miauwww maar een Grauwww
Deze Foep is als tijger verkleed...
De poezen van Ingrid onze Supergoof
van haar patroon Foep en het Vogelhoedje...
nodigen uit tot fantaseren...
Kwam zulke leuke stofjes tegen uit de voorraad...
Deze tijger vond ik wel erg leuk ze mocht
ook op het poezenfeest komen...
Ze sluipt door het struikgewas jagend op...
nou ja, dat weet ik nog niet,
maar wat ik wel weet dat ik daar niet van hou...
daarom krijgt deze tijger wel een belletje
zodat ze niet meer onhoorbaar aan kan vallen!
Ze mist nog een oogje...
 ga ik dat borduren... of word het toch een knoopje...

Het begon allemaal met...

De workshop bij De Quilthoeve,
een zeer geslaagde dag waar ik met heel veel plezier
aan terug denk...
Zo gezellig, leuk en zo mooi!!!


Daar is ook deze flierefluiter gemaakt...
ook nog steeds zonder oog...

Maar het begin is er...

P.S. kijk ook eens op mijn andere blog
www.shabbychicbrocante.blogspot.nl

Fijne dag,
groetjes van Marijke

3 opmerkingen:

  1. Wat een leuke. Mijn patroon roept steeds harder om ook te beginnen.

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Leuk om te lezen, dat je weer met lapjes bezig bent, Marijke. Je eerste tijgerkatje en vogeltje zien er schattig en mooi uit! Veel plezier met de rest!
    Groetjes van Ageeth.

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Leuk! En je kunt je er inderdaad op uitleven. Groetjes Wilma

    BeantwoordenVerwijderen

Anonieme reacties kunnen niet worden geplaatst!
Het is niet toegestaan om links te plaatsen in reacties.
Reacties met links naar andere websites worden altijd verwijdert!