zaterdag 18 februari 2017

Tweet tweet tweet....


Het is een gezellig stelletje in het blauw...
De voetballers Cruyff & Keijzer... 


Weet niet hoe het kwam maar deze vreemde vogel...
heet vanaf nu Isadora Paradijsvogel...
Ze heette eigenlijk Doortje Spreeuw...
maar is omgedoopt tot Isadora Paradijsvogel...
Hoorde haar stem van heel lang geleden in mijn hoofd...


Kan er niets aan doen...
ze krijgen bijna allemaal een naam
 als ik ze aan het maken ben...
Zoals Blauwtje...


 Krijgertje (omdat ik het lapje ooit had gekregen)
en Flierefluiter...


Kortom een vrolijk gekwetter!

Fijn weekend,
groetjes van Marijke

6 opmerkingen:

  1. Oh Marijke, wat een schattige vogeltjes! Zo lieflijk!
    Fijne dag

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Wat een leuke fleurige flierefluiters! Grappig dat je ze namen geeft. groetjes, Conny

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Welke naam je ze ook geeft, ik vind ze prachtig, je vogeltjes! Maar wel heel leuk en "eigen" om ze een naam te geven, en Isadora kan ik mij ook nog goed herinneren.
    Groetjes van Ageeth.

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Hallo Marijke,
    Deze vogels zijn prachtig gedaan. wat mooie panelen.
    Grote knuffel

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Ze zijn heel erg leuk jouw vrolijke vogeltjes. Zijn dit Foep vogeltjes?

    BeantwoordenVerwijderen
    Reacties
    1. JA natuurlijk zijn dit ook de vogeltjes van de Foep quilt van Ingrid van der Harst onze "Supergoof" heerlijke werkjes die je uitnodigen om bij het maken ervan gaan te fantaseren!

      Verwijderen

Anonieme reacties kunnen niet worden geplaatst!
Het is niet toegestaan om links te plaatsen in reacties.
Reacties met links naar andere websites worden altijd verwijdert!