vrijdag 7 april 2017

Patchwork & Quiltdagen...


Vandaag naar de quiltbeurs in de broodfabriek
in Rijswijk geweest...


Want was al jaren verlieft op de stofjes
die geverfd zijn door Margret Behrends-Kohl
van de Duitse Werkstatt für Textilgestaltung...
Wel duur maar zo mooi geverfd Engels linnen
bedrukt met Antieke print...


8 fatquarters en een hele mooie rij met kleine lapjes
heb ik uitgezocht om een wandkleed mee te maken...


Ook zag ik dat het Quilterspalet meer kleuren
van het mooie Aurifil applicatiegaren
 mee had genomen naar de beurs...
Fijn dat ik bij haar kon pinnen
want daar had ik niet op gerekend...


Als laatste heb ik ook nog stof gekocht om
een quiltje te gaan maken...

Mocht je denken wat heeft ze veel gekocht...

Heb lang niet kunnen handwerken...
door het beven van mijn handen...
Bovendien hebben we een nare tijd met 
gezondheid van mijn maatje, dochter, moeder en mijzelf...
We maken er zo goed als het gaat wat van...
maar had echt de behoefte om mijzelf te trakteren...
Heerlijk om zo dan al de winkels bij elkaar te hebben...
Want ga buiten deze beurs nooit naar andere winkels
waar ik niet in redelijke tijd met de bus heen kan gaan...
Dus vandaar mijn uitspatting en blij dat ik ermee ben!!!

Mocht je nog gaan, morgen van
 en overmorgen is de beurs in De Broodfabriek
 ook nog open, veel plezier!

groetjes van Marijke


10 opmerkingen:

  1. Groot gelijk heb je, om jezelf te trakteren na zoveel zorgen. Je had zo te lezen een leuke dag en hebt mooie handwerkspullen aangeschaft. Daar ga je straks met een glimlach aan terug denken als je er mee bezig gaat. Sterke met alles. Groetjes Conny

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Groot gelijk heb je, om jezelf te trakteren na zoveel zorgen. Je had zo te lezen een leuke dag en hebt mooie handwerkspullen aangeschaft. Daar ga je straks met een glimlach aan terug denken als je er mee bezig gaat. Sterke met alles. Groetjes Conny

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Prachtige lapjes heb je gekocht, en jezelf af en toe verwennen heb je verdiend. Het is voor mij te ver zo'n gereis. Fijn weekend Tiny

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Af en toe jezelf verwennen is toch heerlijk, geniet van je aankopen en ben erg benieuwd wat je er allemaal van gaat maken. Ja gezondheid is een groot goed, sterkte met alles Marijke.
    Geniet nog maar lekker na van dit verwendagje en wens je een fijn weekend

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Wat een mooie aankopen heb je gedaan Marijke, ben ook benieuwd wat je er van gaat maken. Jammer dat de gezondheid het een beetje af laat weten, wens je heel veel sterkte toe, en dat je weer snel kan gaan quilten. groetjes Tilly

    BeantwoordenVerwijderen
  6. welverdiende aankopen na een moeilijke tijd. Ik weet hoe dat is. Geniet ervan!! Groetjes, Sylvia

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Dat zijn zeker mooie lapjes! Mooie aankopen heb je gedaan. Fijn dat het quilten je weer beter afgaat. Fijn weekend!

    BeantwoordenVerwijderen
  8. Ik denk helemaal niet wat heeft ze veel gekocht. Ik denk HEEFT ZE GOED GEDAAN, GENIETEN!!! Fijn om te lezen dat je er weer zin in hebt en dat het de betere kant op gaat. DIKKE knuffel van mij (ik ben je raad opgevolgd en ben gisteren geweest)

    BeantwoordenVerwijderen
  9. Hallo Marijke,
    De stoffen zijn gewoon prachtig! ik kan niet wachten om de quilt te zien.
    Grote knuffel,
    Giac

    BeantwoordenVerwijderen
  10. Prachtig Marijke. Groot gelijk om jezelf zo te verwennen. Ik ben heel benieuwd wat je met de MBK stoffen gaat doen. Heel veel sterkte met de gezondheid en dikke knuffel!

    BeantwoordenVerwijderen

Anonieme reacties kunnen niet worden geplaatst!
Het is niet toegestaan om links te plaatsen in reacties.
Reacties met links naar andere websites worden altijd verwijdert!