maandag 29 mei 2017

Let the sunshine...


Weet niet wat het is...
Had deze kleuren nodig...
en als ik met deze regenboog bezig ben...
blijft dit liedje door mijn hoofd gaan
repeat... repeat... repeat...


Let the sunshine, let the sunshine in, the sunshine in...
Let the sunshine, let the sunshine in, the sunshine in...
Let the sunshine, let the sunshine in, the sunshine in...


Komt natuurlijk uit de musical Hair...
en was op TV van de zonvakantie reclame...
waar ik de tekst zo leuk van vond...

VOOR DE EEUWIGE JEUGD 
hihihihihihi
doe eens gek gooi je haar los hippie!

Kijk ook bij
 Bij Marijke Thuis
of
Quiltcrea
voor meer zomerse blogfoto's en verhalen!

Wens jullie een kleurrijke zonnige dag,
groetjes van Marijke










6 opmerkingen:

  1. Prachtig zonnig quiltje! groetjes, Conny

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Heel erg zonnig, het spat er vanaf!
    Groetjes, Ineke

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Hallo Marijke,
    Dit is absoluut prachtig! Wat een geweldig patroon en welke prachtige stoffen !!!
    Ik hou ervan!
    Grote knuffel
    Giac

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Wat een heerlijke kleuren. Om vrollijk van te worden.

    BeantwoordenVerwijderen
    Reacties
    1. Leuk dat je naar mijn blog hebt gekeken en een reactie hebt achtergelaten, dank je wel Rina!
      fijne dag,
      groetjes van Marijke

      Verwijderen

Anonieme reacties kunnen niet worden geplaatst!
Het is niet toegestaan om links te plaatsen in reacties.
Reacties met links naar andere websites worden altijd verwijdert!