zondag 6 augustus 2017

Beren patronen en spulletjes die je nodig hebt om ze te maken...



Uggie heb ik zelf gemaakt een dot van een Beer...

Rechts onder een leuk tijdschrift...
Poppen en Teddy beer


Links boven zie je deze Droppie
die had ik ook ooit nog willen maken...
maar helaas ontbreekt mij de energie en tijd...

Heb ook het een en ander van materiaal aangeschaft...
vulling met een handig stuk gereedschap voor...
 het goed stijf kunnen opvullen...


een berenbrom en wat scharnieren, granulaat grof en fijn
en nog een klein berenpatroontje....


Kortom heel veel leuk berenspul

Heb geen idee wat ik hiervoor zou willen vragen dus...
MAIL ME JE BOD!

naar marijke@rolink.demon.nl
dan neem ik contact met u op.

Verzendinformatie kun je vinden
als je helemaal naar de eerste lapjes die ik te koop heb aangeboden..

Fijne dag,
groetjes van Marijke

1 opmerking:

  1. Hallo Marijke,
    Dat is een geweldig patroon voor een beer. Ik hoop dat u op een dag de tijd krijgt om alle projecten te maken die u graag wilt maken.
    Grote knuffel
    Giac

    BeantwoordenVerwijderen

Anonieme reacties kunnen niet worden geplaatst!
Het is niet toegestaan om links te plaatsen in reacties.
Reacties met links naar andere websites worden altijd verwijdert!