woensdag 20 september 2017

Weer de draad opgepakt...


Als de blaadjes gaan vallen
krijg ik altijd zin om aan deze stitchery verder te gaan...
Echt met recht al meer dan een vijfjarenplan...
maar dat geeft niet vind het nog steeds leuk...
Dit keer heb ik zelfs een kraaltje toegevoegd...


Dit is het originele quiltpatroon...
Wil je weten waarom ik er een stitchery van heb gemaakt
klik dan even naar ⇒⇒⇒ ik-kan-niet-heksen


Ieder jaar een stukje verder...


Even de hakken in het zand...

Fijne dag,
groetjes van Marijke

2 opmerkingen:

  1. Ziet er prachtig uit, en het hoeft ook niet allemaal direkt klaar. Ik heb de pc maar eens weer in gebruik genomen en zal nu ook weer vaker op Blogger kijken 8 weken pc vrij geweest is goed bevallen hoor. (lol)

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Hallo Marijke,
    Het is een mooi en leuk project. Ik hou van de versleten randen van de laars.
    Grote knuffel
    Giac

    BeantwoordenVerwijderen

Anonieme reacties kunnen niet worden geplaatst!
Het is niet toegestaan om links te plaatsen in reacties.
Reacties met links naar andere websites worden altijd verwijdert!